Finančná správa posilňuje call centrum

Finančná správa posilňuje v posledné januárové dni služby call centra, predlžuje prevádzkovú dobu a posilňuje personálne kapacity.

22.01.2018 14:02
debata

Dôvodom je blížiaci sa termín na podanie daňového priznania k dani z motorových vozidiel (DP k DzMV) a takisto registrácia na elektronickú komunikáciu povinnú pre všetky právnické osoby, zapísané v obchodnom registri.

Od začiatku januára sa počet hovorov na call centre finančnej správy denne zvyšuje. Kým začiatkom januára evidovalo centrum približne 230 hovorov denne, v polovici januára ich už zaznamenali 720.

Call centrum finančnej správy bude k dispozícii vo štvrtok 25. januára do 24.00 hod, pondelok 29. januára do 19.00 hod., utorok 30. januára do 19.00 hod., v stredu 31. januára do 24.00 hod.

Počas všetkých týchto dní finančná správa zároveň posilňuje počty expertov na call centre, zameraných najmä na technickú podporu pri elektronickej komunikácii. Od 1. januára majú totiž povinnosť komunikovať s finančnou správou elektronicky už všetky právnické osoby zapísané v obchodnom registri. Zároveň sa blíži 31. január – termín na podanie DP k DzMV. Daňové subjekty sa preto v týchto dňoch čoraz viac žiadajú informácie týkajúce sa registrácie na portáli finančnej správy či podávania DP k DzMV.

Daňové subjekty môžu využívať nielen infolinku 048/43 17 222, ale aj e-mailovú komunikáciu, ktorá je zabezpečovaná prostredníctvom aplikácie Live Agent. Komunikovať môžu aj prostredníctvom online chat-u.

TASR informovala Ivana Skokanová, hovorkyňa finančnej správy.

debata chyba
Viac na túto tému: #dane #Finančná správa